محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
فاطمه درسافاطمه درسا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره
مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

پرفسور پارسا....

عید 92 در اسفنداران با پارسای عزیز....

1392/3/26 1:46
1,088 بازدید
اشتراک گذاری

سال نومی شود.زمین نفسی دوباره می کشد.برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زند
و پرنده های خسته بر می گردند و دراین رویش سبز دوباره...من...تو...ما...
کجا ایستاده اییم.سهم ما چیست؟..نقش ما چیست؟...پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟...
زمین سلامت می کنیم و ابرها درودتان باد و
چون همیشه امیدوار وسال نومبارک..

لبخند

سلام عزیزم امسال عید رفتیم طرف اصفهان

دیار بابا جانت خیلی بهمون خوش گذشت مخصوصا به تو گل نازم

همش در حال بازی کردن بودی ١١ روز اونجا بودیم بعد به سمت خونه حرکت کردیم

امروز دیگه باباییت رفت سر کار منم اومدم ببینم اینجا چه خبره...

چندتا عکسم ازت اونجا انداختم که وقت کنم برات میزارم

خیلی دوست داریم......قلب

niniweblog.com

 

÷ارسا÷ارسا

niniweblog.com

÷ارسا

niniweblog.com

÷ارسا

niniweblog.com

÷ارسا

niniweblog.com

 ÷ارسا

niniweblog.com

 

÷ارسا

niniweblog.com

÷ارسا

niniweblog.com

÷ارسا

niniweblog.com

و خلاصه که صبح تا شب مشغول بازی بودی

وکلی بهت خوش گذشت

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم
27 فروردین 92 10:16
این عکس آخرشکشته منو

انشا ء ا... همیشه شاد و خوش حال باشی گلم .


مرسی عسیسسسسم....
مامان امیرعطا
2 اردیبهشت 92 2:39
سلام مامان پارسا جون. خدا براتون حفظش کنه. پسمل من دنبال دوست می گرده. من لینکتون کردم لطفا شما هم مارو لینک کنین . خوشحال میشیم


ما هم خوشحال میشیم
ممنون به ما سر زدی
امیر عسل
2 اردیبهشت 92 14:38
سلام من امیر حسین هستم
خوشحال میشم به من هم سر بزنی


مرسی عزیزم
حتما ......
آتيلا جون و مامان شيما
2 اردیبهشت 92 18:05
سلام سمر بانو...
ممنون از حضور پر مهرتون...
خوشحالم كه تونستم با خاطراتمون پذيراي وجود نازنينتون باشم...
خدا حفظ كنه شازده آقا رو..."" ماشاا...""
ايشاا... زير سايه ي حق ، شاهد موفقيت هاي بزرگ و خوش بختي و شاد كاميش باشيد...
تقديم با ي دنيا عشق و محبت واسه دوست خوبم:



مرسی عسیسسسسم......
خیلی خوشحالم کردی به دیدن ما اومدی......
من
4 اردیبهشت 92 0:48
عزیزم نی نیت خیلی نازه ماشالله

فقط چرا موهاشو مرتب نمی کنی






مرسی عزیزم

کوتاه کردم بعد از عید اما هنوز عکسی ازش نزاشتم

باباش خیلی دوس نداشت تازه من یواشکی کوتاه کردم)