محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
فاطمه درسافاطمه درسا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه سن داره

پرفسور پارسا....

مادرم.....

1392/3/8 23:10
435 بازدید
اشتراک گذاری

پارساقلب

 

گویند مرا چو زاد مادر ، پستان به دهن گرفتن آموخت
                                       شبها بر گاهواره من ، بیدار نشست و خفتن آموخت
دستم بگرفت و پا به پا برد ، تا شیوه راه رفتن آموخت
                                    یک حرف و دو حرف بر زبانم ، الفاظ نهاد و گفتن آموخت
لبخند نهاد بر لب من ، بر غنچه گل شکفتن آموخت
                   پس هستن من ز هستن اوست ، تا هستم و هست دارمش دوست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

امیر عسل
13 اردیبهشت 92 1:43
سلام خوبی؟
روز مادر رو به مامانت تبریک بگو



مرسی عزیزم;*
رها
13 اردیبهشت 92 21:38
سلام مامن پارسا
چقد آهنگ وبتون رو من دوس دارم مررررسی


خواهش میکنم گلم
مامان ایدین
25 اردیبهشت 92 20:19
چه گل پسر نازنینی با من دوست میشی




حتما مامان آیدین جون
مامان ایدین
29 اردیبهشت 92 3:36
سلام خانومی یه پست در مورد روانشناسی کودکان دارم خیلی اموزنده و جالبه حتما بازدید کنین


حتما
ممنون
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
6 خرداد 92 18:23
چه پسر نازی


مرسی عزیزم