محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
فاطمه درسافاطمه درسا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه سن داره

پرفسور پارسا....

سفر به شمال....

1392/4/8 23:53
716 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرکم

چند روزی رفتیم رود سر من و شما و بابایی خیلی بهمون خوش گذشت

شما که دیگه همش دوست داشتی بری تو اب

اینم عکساش

ني ني شكلك

مامان نیگاه کن شیرجه میزنم....

پارسا

برو ادامه............

داری نیگاه میتونی؟؟؟؟؟ني ني شكلك

پارسا

و شیرجهههههههههه......ني ني شكلك

پارسا

و......ني ني شكلك

پارسا

کمک کنید......

پارسا

 niniweblog.com

بعد دیدیم اوه اوه پمپرزت صد کیلو شده

niniweblog.com

البته بگما پمپرزت تمیز بود خودت نمیزاشتی دربیارمش شورت

پات کنم

اما دیگه که دیدی نمیتونی راه بری اجازه دادی

 

پارسا

niniweblog.com

اینجا هم که دیگه سردت شده بود

niniweblog.com

پارسا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

قالبـهای کودکانه کودک من با عکس کودک شمــا
8 تیر 92 23:08
سلام دوســـت جونا شما رو با افتخار به دیدن آلبــوم کلبه نـــی نی ها دعوت میکنم... قالبهای جدیدی اضافه شدن که دیدن اونها براتون خالی از لطف نیست اگر عکسهای با مزه و بیاد ماندنی و زیبایی از کوچولوتون دارید میتونید زیبا ترین کلبه رو برای وبلاگش طراحی کنید... مادام منتظر حضور مهربونتونه
زهره عمه زهرا
9 تیر 92 15:19
آخي عسيسم



مامان عاطفه ( پارسا .پسر پسر قند عسل)
10 تیر 92 2:57
سلام عزیزم . خوبه نمیترسی از شیرجه زدن . پاسای ما ترسیده بود دستش رو از ما رها نمیکرد . ولی عکس خیلی باحالی شده . آفرین


سلام گلم نه پسر ما اونروز پسر شجاع شده بود:!
الی مامی آراد
10 تیر 92 8:12
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 290رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون میشم
♥متین من♥
11 تیر 92 15:36
دوستان خوبم متین در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده بیا وبلاگم عکسشو ببین اگه دوس داشتی میخوای بهش رای بدی لطفا: کد ١٧٤ به شماره پیامک: ٢٠٠٠٨٠٨٠٢٠٠ ( دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنین یه دنیا ممنونم ..
مهسا مامان صدرا جونی
12 تیر 92 17:30
الهی فداش شم من...تگاه میتونی؟

جان دلم...پسر بانمک و شجاع




خاله مهسا
مامی مهشادو مهراد
12 تیر 92 21:02
عزیزمممممممممممممممممم


همیشه به خوشی و گردش




مرسی مامی جونم
بهناز مامی یلدا و سروش
15 تیر 92 14:32
ای جونم پسر شجاع چه شیرجه ای میزنه.



سفراتون همیشه بی خطر باشه عزیزم

مرسی. عزیزم
رها
19 تیر 92 21:12
سلام سمرجون
چه بزرگ شده پرفسور جون چند وقته که ندیدمش


سلام گلم مرسی
مامان ایمان جون
23 تیر 92 2:22
آخی عزیزم چه شنایی,چه شیرجه ای
همیشه به گردش


مرسی گلم
مامانی درسا
3 مرداد 92 3:36
ای جونم ..... حسابی خوش گذشته ..... همیشه به خوشی و سلامتی


ممنونم عزیزم
نسترن
3 مرداد 92 11:27
عزیزممممممممممم چه قدرررررررررررر نازززززززز پسرت

خدا برایت ببخشهههههه بوسسسسس




مرسی نسترن جونم
✿♥✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♥✿
5 مرداد 92 19:48
سلام
محمدپارسا توی مسابقه ی نی نی شکمو شرکت کرده اگه دوست داشتید به کد 578 رای بدید
فقط کافیه کد 578 به 20008080200 بفرستید
باتشکر


حتما
مامانی درسا
17 مرداد 92 16:55
صدای پای عید می آید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است.. از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ عید فطر پاک ترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است.
پیشاپیش عیدتون مبارک


عید شمام مبارک
بهناز مامی یلدا و سروش
23 مرداد 92 14:18
دلم گرم خداوندیست که با دستان من گندم برای یاکریم خانه میریزد ، چه بخشنده خدای عاشقی دارم که میخواند مرا با آنکه میداند گنهکارم !
دلم گرم است ، میدانم بدون لطف او تنهای تنهایم … برایت من خدا را آرزو دارم !



مهسا مامان صدرا جونی
23 مرداد 92 16:21
عزیز چرا آپ نمیکنی وبلاگ پارسا جون رو؟



سلام گلم آپ میکنم
چند وقته خیلی حال ندارم
‍زهره عمه زهرا
7 شهریور 92 18:57
سلاممممممممممممممممممممممم نبينم بي حال باشي عسيسممممممممم سمر جون زود آپ كن وب پارسا جون رو منتظرتيم گلم


مرسی زهره جون حتمن گلم
مامانی درسا
12 شهریور 92 3:28
پست تازه مامانی نیستی


اومدیم
مامان آیاتای
10 دی 92 12:41
فدات بشم چقد نازی ماشاله ]