محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
فاطمه درسافاطمه درسا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه سن داره

پرفسور پارسا....

علیرضا کوچولو

1392/6/30 3:03
263 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم دیروز داشتم وبلاگ یه دوستی رو میخوندم که پسرش هم سن شماست

متاسفانه در دوران نوزادی به دلیل شیر نخوردن و افت قند تشنج میکنه و حتی دکترش هم نمیفهمه

تا شش ماهگی علیرضا که معلوم میشه بیمارهدل شکسته

خیلی ناراحت شدم همش یاد شما بودم که اصلا شیر نمیخوردی منم میگفتم شیر خشک اصلا نمیدم

نمیدونم با خوندن وبلاگ علیرضا فهمیدم چه اشتباهی میکردمافسوس

از خدا میخوام به حق همه دلای پاک بچه ها زودتر شفا پیدا کنه

شما هم دعاش کن پسرم

انقدر چهره علیرضا معصومه که من فقط محو عکساش شده بودم

خدایا یعنی میشه شفا بگیره

اینم ادرس وبلاگ علیرضا جون

لطقا هرکی داخل وبش شد برای سلامتیش حمد بفرسته

 http://mamangolivaalireza.blogfa.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زهره عمه زهرا
30 شهریور 92 23:02
انشالله زودي شفا بگيره...


انشاالله
mamangolivaalireza
5 مهر 92 8:29
سلام عزیزم مرسی که به وبلاگ ماسرزدی وابنجابرای علیرضاپست گذاشتی انشاله خواپسرگلت روسالم وسرحال نگه داره وپرپفسوریش روببینی
من نظری ازشماپاک نکردم یادم نمیادنظری ازشماپاک کرده باشم امروزم ناگهانی اومدم وبتون شایدنظرتون ارسال نشده عزیزم
خوشحال میشم بازم بهمون سربزنی


مرسی دوستم من همیشه بهتون سر میزنم
بهار
5 مهر 92 22:59
سلام طراحی اختصاصی قالب وبلاگ برای پارسا جون . http://ghalebe-weblog.blogfa.com
مریم مامان دونه برفی
16 مهر 92 11:46

سلام عزیزم منهم خیلی براش دعا میکنم امیدوارم هرچه زودتر خوب بشه .آمین


آمین
مریم مامان دونه برفی
16 مهر 92 11:49
سلام پروفسور
با با کجایی از ما خبری نمیگیری
امروز روز جهانی کودکه

روزمون مبارک



روزمونننن مباااااااارکککککککک