محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
فاطمه درسافاطمه درسا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

پرفسور پارسا....

تفنگ :)))

1392/9/14 22:07
331 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام پسر مامان

الان تو لالای نازی قربونت برم 

خوب باید بگم که من و شما دو شب تنهایی پیش هم خوابیدیم بابا جانت یه سفر کاری رفته بودن که دیشب اومدن با یه تفنگ از اون بزرگا که دوس داری

منتها طول عمر این تفنگ بیچاره همش 5 دقیقه بود خوب شما به همکاری امیر علی جان در یک عملیات جنگی تفنگ را منهدم کردین 

و چیغ و داد و گریه شما به هوا بر خواست 

دیگه هیچی دیگه بابای بیچاره قول داد دوباره واست بخره

خوب اتفاق شیرین یکیش اینه که میخوام سعی کنم از پوشک بگیرمت البته یکم دیر شده ولی من میتونمممممم

فعلن همین دیگههه عرضی نیستتت 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

عمو محمد
17 آذر 92 19:22
سلام عمویی. چطور مطوری پرفسور؟ وبلاگت قشنگ بود فقط عکسای اسفندارانت کم بود به امید عکس های زیباتر و بیشترت عزیزم دوست دارت عمو محمد
مامان پارساودرسا
پاسخ
خیلی ممنون که به ما سر زدید
مریم مامان د ونه برفی
24 آذر 92 13:14
همینه دیگه .... تمیزی و بازی و اسباب بازی های بچه ها همین 5 دقیقه است. با پست « اولین های امیرعلی » آپم . بدو بیا . [پاسخ ] اومدممممممم
خاله ادریس جون
25 آذر 92 15:32
سلام گلم پستای وبتو خوندم نی نی خیلی ناز و بانمکی دارین ممنون که به ما هم سر زدین من لنکتون کردم خوشحال میشم لینکم کنید بـــــــــوس برای پرفسور پارسای با نمکه موشی موشی خودم
مامان پارساودرسا
پاسخ
مرسی گلم حتما لینکتون میکنم
مامانی درسا
28 آذر 92 1:34
عزیزم میذاشتی یه روزی جداقل داشته باشی عزیزم هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران! راستی به این آدرس برین و توی قرعه کشی شب یلدا شرکت کنین http://mylamis.com/yalda//?ref=f65f3d54d83d295974e29e82096b8ef4
مامان مانلی
29 آذر 92 14:17
سلام خانومی ایشالله با موفقیت این پروسه را پشت سر بزاری
مامان پارساودرسا
پاسخ
سلام گلم ایشالا[]
زهره عمه زهرا
30 آذر 92 11:10
سلاممممممممممم...تو موفق ميشي سمرجوناز پوشك گرفتن پارسا مبارك
مامان پارساودرسا
پاسخ
سلام نگرفتم پشیمون شدم