محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
فاطمه درسافاطمه درسا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

پرفسور پارسا....

حرفام با عزیزترینم

1393/4/19 23:41
417 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگممژه

الهی فدای روی ماهت بشم میخوام تو این پست فقط باهات حرف بزنم

پسر خوشگلم دیگه بزرگ شدی کلی مواظب مامانی کلی کارات سنجیده شده

حدود ده یا یازده روز دیگه نفر چهارم خانواده ما به جمع ما اضافه میشه 

نمیدونم تو واکنشت چه جوریه الان که خیلی منتظرشی همش میگی

مامان چرا نی نیمون نمیاد

خلاصه دل تو دلم دیگه نی خیلی نگرانتم 

خیلی وابسته به منی تو اون دوروز که بیمارستانم اصلا نمیدونم میخوام چه جوری تحمل کنم

دوری تو روناراحت

تو چه جوری تحمل میکنی شبا فقط پیش خودم خوابت میبره تا دستمو نگیری چشمای خوشگلتو نمیبندی

هر شب باید واست قصه بگم تو هم الکی محکم چشاتو میبندی که مثلا خوابت برده

منم اگر یه شب بهم نگی مامان عاقشتم انگار یه چیزی کم دارم 

باور کن همه زندگی مامانی

این چند وقته واقعا کلافه و خسته و عصبی بودم خیلی اذیت شدی

بیشتر روزا کم حوصلم اینم به خاطر شرایطمه

 یه لحظه هم نمیتونم بدون تو باشم گل خوشگلم

چند روز پیش افتادی رو سرامیکا پیشونیت اندازه یه پرتقال باد کرد

داشتم سکته میکردم خیلی شیطونی مامان جونم 

همش دوست داری با هم فوتبال بازی کنیم منم که هیچی اصلا نمیتونم تکون بخورم

الهی فدات شممممم قول میدم نی نی جان که اومد همه رو تلافی کنممممم

فک کنم پست بعدی بعد از اومدن خواهرت باشه

دیگه پس فعلا خدافظ گل قشنگمقلب

پسندها (5)

نظرات (3)

r
20 تیر 93 21:56
دعوت به تبادل لینک http://ultrafast.mihanblog.com/post/31
مامانه آنیتا
24 تیر 93 5:19
مامانیییییی الهی بسلامتی مبارکه ما رو هم موقعه زایمان حتما دعا کن که خیلیییییی خیلی به دعاتون نیاز دارم ممنووونم عزیزم
مامان پارساودرسا
پاسخ
مرسی عزیرم
من:)
7 شهریور 94 17:16
خیلی وبتون زیباست//موفق باشین