محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
فاطمه درسافاطمه درسا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

پرفسور پارسا....

سلامی بعد از مدتهااااااا...

1393/9/15 0:41
404 بازدید
اشتراک گذاری

 

 سلاممم عشقولیای مامان

خوب روزا خیلی تند تند میگذرن

 مامانم درگیر کار خونه و شما کوچولو های نازم هستم

خیلی وقتم بود نتونسته بودم بیام اینجا

خوب فعلن دوتا عکس از درسا میزارم عکسای دیگه اپ نمیشه

تا بعدا حجمشونو کم کنم بزارم

الان درسا چهار ماه و ده روزشه...

g

 

 

ات

 

 

پسندها (4)

نظرات (7)

مریم مامان دونه برفی
15 آذر 93 9:14
ماشاءا.. دخملک ملوس ناز
مامان پارساودرسا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان پارسا
27 بهمن 93 20:41
سلام. وآاااای چه نازی تو♡♡♡♡♡
مامان پارساودرسا
پاسخ
ممنونممممم
مهسا
27 بهمن 93 20:48
سلام عزیزم چه دختر و پسر نازی خدا حفظشون کنه و زیر سایه ی پدر و مادر نازنیش خوب شه خوشحال میشم پیش ما هم بیاید و نظر زیبا و سبزتونم بگید با افتخار لینک شدید
مامان پارساودرسا
پاسخ
مچکرم..حتمن میام
مامان پارسا
28 بهمن 93 13:05
ماشالله . خدا حفظت کنه عزیزم _________♥♥♥♥♥♥♥♥__________♥♥♥♥♥♥ _______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥_♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ____________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ______________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _________________♥♥♥♥♥♥♥♥♥ __________________♥♥♥♥♥♥ ___________________♥♥♥♥ ___________________♥♥ __________________♥♥ _________________♥ _______________♥ ____________♥♥ __________♥♥♥ _________♥♥♥♥ _______♥♥♥♥♥♥♥ _______♥♥♥♥♥♥♥♥ ________♥♥♥♥♥♥♥♥ __________♥♥♥♥♥♥♥♥ ____________♥♥♥♥♥♥♥ _____________♥♥♥♥♥♥ _____________♥♥♥♥♥ ____________♥♥♥♥ _________♥♥♥♥
مامان پارساودرسا
پاسخ
خیلی ممنون عزیز
زهـــــــــرا
1 شهریور 94 20:32
سلامخاله جونم.... میشه ازتون خواهش کنم بیاین این وب و کد دو رو انتخاب کنید آخه می خوام اگه برنده شدم تقدیمش کنم به نی نی تو راهیمون....خیلی دوستون دارم..زهرا http://girls-nikta.blogfa.com
من:)
7 شهریور 94 17:17
نی نی های ناز پارسا و درسا
آلیز
2 آبان 94 15:25
انواع شال و کلاه دخترانه و پسرانه ، عروسک و ...... مادران خوش سليقه از فروشگاه آلیز ديدن نماييد : http://alizeshop.mihanblog.com خواهشمندیم ما را لینک نمایید با تشکر