محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
فاطمه درسافاطمه درسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

پرفسور پارسا....

برای بابا سعید...

1392/3/26 15:51
344 بازدید
اشتراک گذاری

fother & son

پدر دستشو گذاشت رو شونه پسرشو ازش پرسید:

 

تو قویتری یا من؟

پسر گفت: من

پدر با کمی دلشکستگی دوباره پرسید: تو قویتری با من؟

پسر گفت: من

پدر با دلی گرفته به یاد همه زحماتی که کشیده بود دستشواز شونه پسرش برداشت و دو قدم دورتر پرسید: تو قویتری یا من؟

پسر گفت: شما

پدر گفت چرا نظرت عوض شد؟!؟!؟!

پسر جواب داد:" وقتی دستت رو شونه ام بود فکر میکردم دنیا پشتمه

تقدیم به بابا سعید

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان کوثری
26 خرداد 92 7:49
با سلام طراحی تم تولد و تم های مختلف جشن های کودکان ، طراحی تم جشن الفبا ، طراحی تقویم ، طراحی انواع فریم های کودکانه و هر طراحی دیگه ای که دوست داشته باشین رو با ما تجربه کنید طراحی و چاپ و بسته بندی انواع گیفت های هدیه مخصوص هر جشنی که شما بخواهین http://temparti.blogfa.com/ چاپ همه موارد هم انجام میشود در صورت نیاز چاپ و برش طرح های خودتون هم میتونید به ما بسپارید حتما برای یکبار از وبلاگ من دیدن کنید امیدوارم خوشتون بیاد از نمونه کارهام http://temparti.blogfa.com/
✿♥✿مامان و بابای محمد پارسا ✿♥✿
26 خرداد 92 10:30
سلام مرسی به ما سر زدی
خیلی این مطلبت قشنگ بود


قربونت عزیزم
زهره عمه زهرا
26 خرداد 92 15:20
خيلي جالب بود...انشالله سايه ي همه ي باباهاي مهربون بالاي سر بچه هاشون باشه...


ممنون عزیزم