محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
فاطمه درسافاطمه درسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

پرفسور پارسا....

اسفند ۴۰۲

1402/12/27 2:43
82 بازدید
اشتراک گذاری

سَ لاااام 🙄😬

خوب امروز ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت دو و نیم نصفه شب 🥲

 و طبق معمول من بیدار در حال مریض داری ...

دارم فکر میکنم انقدری ک این بچه ها امسال مریض شدن من خودم طی این سی و اندی سال مریض نشدم

اما بازم خدا را شاکریم کِ مریضی ها تمام میشوند 🫠🤗

آخرین پستم اوایل ۴۰۱ بود اینم آخرای ۴۰۲ ...خیلی فعالم خداروشکر ...

خوب نزدیکه عیده ولی بوی عید نمیاد

مثل هر سال ک انقدر ذوق و شوق هفت سین و خرید و سفر داشتم امسال در حالت خنثی ب سر میبرم..ایشالا ک خیره...

از بچه ها بگم ک پارسام ششمه 

درسام سومه

و مهدیارمم پیش دو

عکسم دارم اما بعدا میزارم الان آپ نمیشه متاسفانه

ب زودی با ی پست پر از عکس برمیگردم😋

فعلا🫡

پسندها (1)

نظرات (0)