محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
فاطمه درسافاطمه درسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

پرفسور پارسا....

کرونا 😪

1399/7/4 0:21
365 بازدید
اشتراک گذاری

سَ لامممم 😊

خوب امروز چهارم مهر ۹۹ این اولین پست سال ۹۹ ک اینجا میزارم امسال ن عید داشتیم ن دیدو بازدید ن سفر  ب رودسر در خانه ماندیم ب امید اینکه تابستون کرونا ضعیف بشه از بین بره اما نشد بازم همونجوری بلکه تعداد فوتی ها بیشتر شاید😔

ب معنای واقعی خسته شدیم

از صبح تا شب تو خونه ایم تا سر کوچه با ماسک و الکل و هزار تا ترس و لرز میریم

واکسنم ک معلوم نیست اصلا کی بیاد

اوضاع احوال همه بهم ریخته..مخصوصا ما مادرایی ک بچه کوچیک داریم... حس میکنم از درون داغونم ...ی حالت وسواس گونه شدید گرفتم ....

مدارسم ک مجازین پارسام سومه..درسام پیش دو

مهدیارمم ک دو سال و نه ماهس تو بغلمه همیشه

دلم میسوزه براشون ما چجوری بچگی کردیم اینا چجوری..تام میان بازی کنن صدای همسایه پایینی درمیاد ک ساکتتتت خانوووم 

روزای پر استرس و سختیه

یعنی میشه ی روز کرونا ازبین بره

بیام ی پست شااد بزارم😥

چ روزایی داشتیم و قدر ندونستیم

دوستون دارم بچه های گلم پسرای من دختر نازم

پسندها (5)

نظرات (2)

ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
18 دی 99 12:31
با افتخار دنبال شدید💜💚 خوشحال میشم اگه افتخار بدید و دنبالم کنید🧡💛 لطف می کنید اگه به پست هام هم سر بزنید💙❤️
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
29 اسفند 99 23:51
سلام شما با افتخار دنبال شدین ممنون میشم وبلاگ من و هم دنبال کنید❤❤