محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
فاطمه درسافاطمه درسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

پرفسور پارسا....

سلام سلام همگی سلام 🤗

1398/9/11 0:39
430 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

باورم نمیشه از آخرین باری ک اینجا مطلب گذاشتم ی چیزی حدود دو سال گذشته 

مگه داریم مگه میشه ؟

انگاری روی دور تندیم ..چقدر زود میگذره🧐

انگار همین دیروز بود پارسا رو برای اولین بار بغل کردم تو بیمارستان چ حس خوبی چ آرامشی داشتم😇

و بعدش درسا بعدشم مهدیار ...🤤😍

 

ب عقب ک نگاه میکنم دلم تنگ میشه با همه ی سختیاش دوسشون دارم

گاهی وقتا دلم میگیره چقدر دارن زود بزرگ میشن چقدر زمان داره زود میگذره

دوس دارم دیگه همین قدی بمونن تا همیشه پیش خودم باشن...

 

ی خورده خودخواهم؟🤔نمدونم ☹

 

در هر صورت نمیشه جلوی زمان و حرکت ب سمت جلو رو گرفت 😒

الان دیگه پارسای من ۸ سالشه و کلاس دومه🧑

درسا ی من پنج سالشه و پیش دبستانی میره👧

مهدیار گلی هم ماه دیگه دو سالش میشه👦

خوب بگم براتون از اوضاع این روزا ک داریم خفه میشیم از آلودگی و همینطور ک شما سه وروجک آنفولانزا شدید دو هفتس بنده خواب ندارم 😥😪

یکی تون خوب میشه اون یکی میگیره و همینطور داره این ویروس بی تربیت پررو تو خونه ی عشقولانه ی ما برا خودش دور باطل میزنه از بدن یکی میره تو یکی دیگه 🤨

خلاصههه ک عشقای مامان فعلا همه چی دست ب دست هم داده ک یکم سخت بگذره جریان زندگی

ولی شما غصه نخوریدا مامان و بابا جان ی عالمهههه دوستون دارن🥰🥰

خوب ببینم میتونم ی چن تا عکس آپ کنم تا بماند یادگاری یا نه 😊🤩

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)