محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
فاطمه درسافاطمه درسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

پرفسور پارسا....

پسر بازیگوش من....

1392/8/13 1:38
315 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

الان که من اینجام شما مشغول دیدن فیتیله هستی

niniweblog.com

این روزا خیلی بازیگوش شدی و من واقعا بعضی روزا نمیدونم باید چی کار کنم

تازگیها تا مامان یه کاری بکنم که شما دوست نداشته باشی فوری میگی

دیده دوست ندالم.....

niniweblog.com

و منم باید کلی منت کشی کنم تا شما اشتی بفرمایید ولی بعضی وقتا واقعا خسته و

کلافه میشم

niniweblog.com

همه میگن این سن طبیعیه سه سالش بشه بهتر میشه

ومن بیصبرانه منتظرم اون روز برسهhttp://niniweblog.com/images/smilies/boy/boy2/boy2%20(5).gifhttp://niniweblog.com/images/smilies/boy/boy2/boy2%20(5).gif

اصلنم دوست نداری مسواک بزنی تا مسواک میزارم دهنت اوق میزنی

دکتر گفته باید حتما بزنی اما گوش نمیدی

niniweblog.com

خیلی دوست دارم پسرکم.........

niniweblog.com

 

پپپ

 

پارسا

 

پارسا

اینم عکسهای پاییزه پسر من..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)